0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0

برای مشاهده لیست وارد شوید...

مشاهده محصولات فروشگاه

اصول و نحوه بازسازی بناهای قدیمی

دسته بندی ها : معماری 23 می 2021 mahdi.dgh 1647 بازدید
بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی و حفاظت از میراث موضوعی اساسی و اساسی در زمینه مسائل مورد توجه در سراسر جهان است. این نشانه روشنی از پیشرفت تمدن هاست ، تمدنی که نسل های بعدی فرهنگ و هویت معماری خود را از آن می گیرند.

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی :

تحریف سبک معماری ساختمان های میراثی به دلیل نامناسب بودن روند حفاظت و سایر عوامل ، در بسیاری از کشورها به ویژه در دهه های اخیر واقعیتی مشکل ساز است. این مقاله نه تنها به مطالعه و توضیح اهداف حفاظت متمرکز است ، بلکه به طور عمده سازوکارهای مربوط به مفهوم روند حفاظت و نحوه توسعه و ارزیابی آن را نیز توضیح می دهد.

بازسازی آپارتمان های قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

این به منظور دستیابی به درمانهای مناسب در حفظ سبک و ویژگیهای بناهای میراثی از طریق تجزیه و تحلیل اصول معماری است.

مدتهاست که بازسازی بناهای تاریخی و معماری تخریب شده چیزی کمتر از بیان معماری جدی تلقی می شود. از دست دادن یک اثر قابل توجه معمولاً فرصتی برای بازسازی با ساختاری منعکس کننده زیبایی شناسی و سبک زندگی معاصر تلقی می شود. ( بازسازی بنا های تاریخی )

بازسازی بناهای تاریخی

بازسازی بناهای تاریخی

 

بسیاری از کارشناسان معماری معتقدند که همه ساختمانهای جدید باید به آینده نگاه کنند ، نه به گذشته. با این وجود ، یک احساس پایدار مردمی معتقد است که فاجعه طبیعی یا مصنوعی انسان نباید ما را از میراث مهم محروم کند و بازسازی دقیق نشانه های از دست رفته قابل توجه یک فعالیت قانونی است. بازسازی ها نیازهای عاطفی ، میهنی ، زیبایی شناختی و آموزشی را تأمین می کنند.

علاوه بر این ، اکثر بازسازی ها ، چه در اینجا و چه در خارج از کشور ، موفقیت های جدی علمی است. زمان نشان داده است که تعداد کمی از مردم از این بناهای تاریخی زنده شده پشیمان هستند. برای نشان دادن این نکته ، من در اینجا به پانزده مورد بازسازی قابل توجه اشاره کردم ، که هم اکنون همه از امکانات عمومی نمادین هستند. من به راحتی می توانم چندین نمره بیشتر را لیست کنم ، اما اینها برای ارزیابی ارزش آنها کافی است.

بازسازی مکان های قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی در پی حفاظت از معماری :

حفاظت از معماری یک دانش ویژه و قابل توجه است. حفاظت از معماری عرصه ای است که به ویژه به تخصص هایی نیاز دارد که مربوط به حفاظت و نگهداری از بناهایی است که از نظر میراث معماری یک منطقه خاص اهمیت زیادی دارند . میراث معماری ارثی یک موجود فرهنگی است که عناصری را برای الهام و القا در ساختمانهای مدرن و کارهای ساختمانی فراهم می کند .

تعهد به حفاظت از میراث معماری جوامع محلی ما به اندازه وظیفه ما برای حفظ میراث ساخته شده قابل توجه و ارزش ها یا سنت های دوره های قبلی مهم است. بیش از هر زمان دیگر ، میراث معماری در همه جا به دلیل عدم قدردانی ، تجربه و مراقبت در معرض خطر است.

برخی از آنها قبلاً گم شده و بیشتر در معرض خطر قرار دارند. این یک میراث زنده است و درک ، تعریف ، تفسیر و مدیریت آن برای نسلهای آینده ضروری است.( بازسازی اماکن قدیمی )

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

 

بیشتر دانشکده های معماری در جهان عرب در گرایش ها و وابستگی های مختلف نمایانگر گسترش سنت های ساختمان نیستند و توجه به موضوعات میراث و تاریخ معماری بیشتر مورد توجه دانشگاهی است که از آنجا برنامه درسی یا ماده می آید. با این حال ، توصیه ها و رویکردهای بین المللی که بر “نحوه آموزش حفاظت از میراث” متمرکز هستند ، در طیف وسیعی اعمال می شود.

مهمترین دلیل سهل انگاری ناشی از عدم دانش و علاقه به میراث است . حتی اگر شناخته شده است که میراث و بناهای تاریخی ممکن است دارای ارزشهای هنری ، زیبایی شناسی و تاریخی باشند ، اما ، ساختمانهای معماری ممکن است عاری از هرگونه تزئینات ، کتیبه ها ، یا نوشته ها و ، با این وجود ، یک ارزش علمی را نشان می دهند . هنوز هم ، هدف از حفظ میراث آشکار کردن زیبایی شناسی ، هنری و تاریخی است.

بازسازی میدان قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

 

ارزش های میراث و همچنین محافظت مطابق با قانون. این امر توسط کنوانسیون های بین المللی برای احیای میراث مانند منشور ونیز 1966 ، که روند بازسازی بناهای قدیمی را عملیاتی کاملاً تخصصی می داند ، توصیه می شود .

سوال اصلی در بازسازی بناهای قدیمی این است:

چگونه می توان فرایند حفاظت از بناهای تاریخی را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کرد تا بر اساس مطالعه اصول معماری در برابر تخریب و از بین رفتن هویت معماری محافظت شود؟ برای دستیابی به پاسخ ، تحقیق از روش توصیفی مبتنی بر رویه روش استقرایی پیروی می کند ، افق نظری جدیدی برای درک بهتر ارائه می دهد و به عنوان هسته اصلی در تبدیل تصویر فیزیکی فرآیند حفاظت کار می کند.

بازسازی ابنا قدیمی

بنابراین ، تحقیق تلاشی است برای ایجاد پیوند موثر بین روند حفاظت و اصول معماری برای ایجاد رویکرد جدید برای ارزیابی روند حفاظت به منظور رفع چالش های ناشی از اجرای ضعیف حفاظت.

بخشی از میراث شهری محسوب می شود. فيلدن اظهار داشت كه “ميراث شهري يك پديده فيزيكي از بيان بي نظير انسان است زيرا انسان تنها ارگانيسمي است كه از قدرت تجريد برخوردار است و به او اجازه مي دهد منطقي فكر كند ، كه پايگاه توليد و خلاقيت است” .

طبق گفته یونسکو درباره بازسازی بناهای قدیمی :

“میراث معماری هر پدیده انسانی است که فعالیت های آن را در یک دوره یا دوره خاص ، چه برای سرگرمی و چه نیازهای عملی نشان می دهد”. میراث معماری محصولی از تجربه خلاقیت فکری جوامع مختلف از طریق تمدن های مختلف در جهان و در نتیجه تعیین نقش و پتانسیل های آن برای دستیابی به خصوصیات شخصی و فرهنگی است.

بازسازی ساختمان های قدیمی

بازسازی ساختمان های قدیمی

 

عوامل اصلی خسارت و از دست دادن میراث معماری آسیب و از بین رفتن میراث معماری عمدتا به وجود عوامل طبیعی و انسانی بستگی دارد که در برابر ضعف در مواد استفاده شده از یک سازه کار می کنند.

عوامل طبیعی داخلی بازسازی بناهای قدیمی :

عوامل طبیعی که بر روی ساختار ساختمان ، مانند رطوبت. از آنجا که رطوبت بالا

1. باعث خوردگی ، ترک خوردگی و پوسیدگی می شود ، در عین حال ، رطوبت کم (خشکسالی) باعث ایجاد ترک می شود .

عوامل طبیعی خارجی بازسازی بناهای قدیمی؛

به سه دسته تقسیم می شود:

2. بلایای طبیعی در میان نیروهای طبیعت بیشترین تأثیر را بر ساختار ساختمان دارند.

بازسازی اماکن قدیمی

بازسازی اماکن قدیمی

 

احتمال الف. کنترل تأثیرات آنها بسیار دشوار است. عمدتا ، زمین لرزه ها ، آتشفشان ها ، چاه های طبیعی ، منابع طبیعی و سایر موارد . عوامل اقلیمی: نمایانگر شرایط محلی دما ، رطوبت ، باد ، خورشید و سایر عوامل اقلیمی است. . حیوانات و حشرات آسیب رسان: حیواناتی مانند موش و موش و حشرات ، به عنوان مثال ، پروانه ، سوسک ، ج. و غیره که از مواد آلی تغذیه می کنند .

آسیب عمدی انسان:

3. مزایای اقتصادی بازسازی بناهای قدیمی :

به طور کلی ، مناطق تاریخی در مراکز شهرها واقع شده اند. بنابراین ، صدها a. میراث و بناهای تاریخی به طور روزمره حذف می شوند تا پروژه هایی با درآمد اقتصادی بالاتر جایگزین آنها شوند .

تغییراتی که به سبک ساختمان ها انجام می شود: در کنار ارزش های جسمی ، معنوی ، فرهنگی یا زیبایی شناختی ، ب. تغییرات از جمله عواملی است که بر خصوصیات فرهنگی ساختمانهای میراثی تأثیر می گذارد  .

سرقت یا آسیب رساندن: اینها از خطرناکترین بیماریهای اجتماعی هستند که منجر به تخریب ج. میراث معماری. در نتیجه ، این موارد باعث تخریب و تغییر وسایل فرهنگی می شود .

بازسازی بنای قدیمی

بازسازی بنای قدیمی

4. آسیب انسانی تصادفی جنگ ها:

در دامنه چند روز جنگ ، میراث میراث و تمدن ما که بیش از یک سال ساخته شده است. هزاران سال ممکن است نابود شود . سهل انگاری با اشکال مختلف: مانند غفلت از نگهداری دوره ای ، که به نوبه خود باعث ضعف  می شود. ایجاد در برابر عوامل خارجی و قرار گرفتن در معرض آسیب .

حفاظت از معماری راهی برای احیای مجدد جوامع :

از نظر فکری ، فرهنگی و فنی است. علاوه بر این ، این مکانیزمی است قبل از اینکه ابزاری باشد برای ایجاد درآمد اقتصادی برای مردم از طریق گردشگری خارجی . اهداف حفاظت را می توان از چند جنبه نشان داد: ساختمان اجداد را حفظ کنید تا به عنوان پشتوانه و پایه ای برای آنچه انسان بنا می کند ، باشد تا ادامه یابد.

1. ساخت و ساز موثر برای یک جامعه از یک نسل به نسل دیگر   علل خسارت اموال فرهنگی را به حداقل برسانید ، و اگر کنترل عوامل طبیعی خسارت

2. از جمله مصارف زمین ، زلزله و غیره امکان پذیر نباشد ، با این وجود می توان اثرات منفی این عوامل را کاهش داد و عمر فرهنگی را افزایش داد.

نوسازی بناهای قدیمی

نوسازی

روش های حفاظت معماری دو روش اساسی در حفاظت از معماری وجود دارد:

روش سنتی حفاظت از بازسازی بناهای قدیمی :

هدف آن متوقف کردن و به حالت تعلیق درآوردن جلوه های بصری خسارت وارد شده به ساختمانهای 1. بدون درمان علل آن است . حفاظت: اهداف این روشها به طور عمده عبارتند از: 2. تضمینی برای تأمین عملکرد دائمی ساختمان از طریق نگهداری و توانبخشی ، همراه با محافظت از ارزشهای فرهنگی و اقتصادی آن .

اختصاص کارایی جدید به ساختمان نزدیک به عملکرد اصلی ، ایجاد یک شکاف بزرگ بین • گذشته و حال . پیش از انجام هرگونه اصلاح ، ویژگیها و اهداف اصلی ساختمان و ارتباط آن با همسایه باید مورد توجه قرار گیرد. در همین حال ، روش های مدرن در حفاظت در سه سطح است:

تخریب تدریجی: حفاظت از پایه ها به عنوان یک هسته اصلی برای ساخت ساختمان با همان شکل قبلی 1. یک روش است که می تواند بر روی ساختمان اعمال شود زمانی که عملکرد آن برای 2 استفاده فعلی دیگر مناسب نباشد . بنابراین ، برای احیای آن و یافتن عملکرد جدیدی که با توجه به نیازهای منطقه مشخص شده باشد ،

تغییرات جزئی اعمال خواهد شد به گونه ای که بر شخصیت اصلی ساختمان تأثیر نگذارد . حفاظت کامل: نگهداری ساختمانهایی که می توانند با اشکال اصلی خود محافظت شوند ، 3. در خدمت همان عملکرد

نوسازی بناهای قدیمی

نوسازی بناهای قدیمی

 

عوامل موثر بر کارآیی فرآیند های نگهداری معماری فرآیند حفظ معماری در بسیاری از کشورها به عنوان یک نتیجه از ملاقات عوامل مختلف و عوامل مختلف تعیین می شود.این عوامل نیروهایی هستند که توسط آنها کشف می شوند.

کاربردمتخصص حفاظت و سپس با یکدیگر وارد روابط می شوند تا نیرویی مناسب برای روند حفظ معماری با تأثیر قابل توجه را ایجاد کنند (تای ، 2015). اینها شامل عوامل استراتژیک ، سازمانی ، اداری ، اجرایی ، قانونگذاری و اقتصادی است. این عوامل در سطح دو محور تأثیر دارند. آنها با هم نتیجه مستقیمی در روندها و سیاست های حفاظت از معماری ، بر اثربخشی و پایداری آن دارند .

بازسازی بناهای قدیمی

 

کارآیی فرآیند حفاظت از معماری به دو محور اصلی مرتبط با هم و به طور موازی مرتبط است: اولین وجه نمایانگر جامعه محلی است که مستقیماً با میراث معماری سروکار دارد ، خواه یک خانه باشد یا هر فضای قابل استفاده دیگر. جنبه دوم نمایانگر جهت گیری عمومی شهرداری است ، با تأثیر منفی آن بر رویکردها و روشهای 2. حاکم و هدایتگر جهت تعامل با میراث فرهنگی.

ارزشهایی که باید در نظر گرفته شود در چارچوب مراحل نگهداری ساختمانهای میراثی فرهنگ و خلاقیت مردم را در تولید ارزشهای معماری ، زیبایی شناسی ، تاریخی و اجتماعی نشان می دهند  ، همراه با ارزش های نمادین ، معنوی و سیاسی ساختمان ها . بر این اساس ، طبقه بندی اولین مرحله برای تعیین سیاست های عمومی برای حفاظت از این ساختمان ها است ، همانطور که در نمودار نشان داده شده است.

 نوسازی

بازسازی بناهای قدیمی

 

اصول معماری در حفظ ساختمان میراث اصول معماری در مجموعه ای از اصول مانند ریتم ، فرکانس ، نسبت ، مقیاس ، کنتراست ، تقارن ، تحول ، وحدت ، تعادل و هماهنگی طبقه بندی می شود.

از این اصول می توان برای ارزیابی و اندازه گیری اثر فرآیند حفظ معماری استفاده کرد و نه لزوماً برای ارزیابی همه این اصول. با این حال ، اصول معماری فوق الذکر باید قبل از اجرای هر گونه حفاظت در نظر گرفته شود تا مشخصات معماری ساختمان های میراثی حفظ شود.

اولین پروژه بازسازی بناهای قدیمی :

موزه انگلیس در لندن ، نورمن فاستر بر روند حفاظت در سال 2000 نظارت داشت. موزه بریتانیا در خیابان گریت راسل ، در محل سابق خانه مونتاگو در لندن ، انگلستان واقع شده است . با افزایش تعداد بازدیدکنندگان علاقه مند به موزه ، گسترش اندازه طراحی موزه و افزودن فعالیت های مختلف و فضاهای جدید به یک الزام تبدیل شد.

 

بازسازی املاک قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

 

عدم وجود فضای انتقال بین فضاها باعث اختلال در سیستم حرکت در موزه می شود و باعث ناامیدی بازدیدکنندگان به دلیل عدم توانایی حرکت روان آنها می شود ، علاوه بر این نیاز موزه به فضای نمایشگاهی و سالن های بیشتر برای پاسخگویی به تمام نیازهای بازدید کنندگان از گروه های سنی مختلف و نیاز به فضاهایی با فعالیت های تفریحی.

این امر منجر به ضرورت مرمت موزه برای تأمین کلیه الزامات ذکر شده قبلی شد که باعث افزایش کارایی ساختمان در سطوح براق می شود  ، فرایند حفاظت از طریق تبدیل فضای بیرونی آن به یک فضای داخلی به گونه ای که یک منطقه کانونی ایجاد کند.

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

 

حیاط مرکزی موزه بریتانیا یکی از بزرگترین فضاهای باز داخل ساختمان بود و با سقف شیشه ای مسقف شده بود و آن را به فضای داخلی تبدیل کرده و بزرگترین فضای عمومی تحت پوشش اروپا را ایجاد کرده است.

مقاوم سازی موزه منجر به احیای فضای مرکزی شد. ظهور حیاط مرکزی منجر به افزایش مساحت کلی موزه با بیش از 40٪ از مساحت اصلی آن شد ، و به بازدید کنندگان اجازه می دهد برای اولین بار در 150 سال گذشته آزادانه در سراسر زمین حرکت کنند.

حیاط مرکزی در چندین جهت فضاهای موزه را به هم پیوند داده و ارتباطی را به نمایشگاه ها ارائه می دهد .

چشم انداز موزه بریتانیا پس از حفاظت 

چشم انداز موزه بریتانیا پس از حفاظت

روند حفاظت

روند حفاظت

 

 

اضافه کردن فضا و عناصر جدید ساختمان موزه بریتانیا در نتیجه موفقیت در فرآیند حفاظت منجر به از بین رفتن عمر ساختمانهای اطراف و افزایش بیشتر جاذبه های گردشگری و ارزش سرمایه گذاری شد ، بنابراین ارزش و اهمیت خود موزه افزایش یافت.

به عنوان مثال ، امکان استفاده از چنین ایده هایی در بسیاری از محله های میراثی و تاریخی ، با ترکیب بیش از یک ساختمان با فضاهای شهری مرتبط و تغییر عملکرد آنها می تواند برای پاسخگویی به نیازهای جامعه باشد.

پروژه دوم بازسازی بناهای قدیمی:

خانه اپرای لا اسکالا در میلان ، ایتالیا ، ماریو بوتا مراحل حفاظت را در سال 2004 مدیریت کرد تئاتر لا اسکالا یکی از مشهورترین خانه های اپرا است که در میلان ، ایتالیا واقع شده است. این تئاتر در 3 آگوست 1778 افتتاح شد و در اصل با نام Nuovo Regio Ducale شناخته می شد. در سال 1907 ، ساختار اصلی ترمیم شد اما به روشی ساده. متأسفانه ، تئاتر در طول جنگ جهانی دوم تخریب شد و در سال 1943 تعطیل شد ،

م

سپس در 11 مه 1946 بازگشایی شد. با این حال ، آخرین حفاظت از خانه اپرا در جولای 2002 آغاز شد و در سال 2004 توسط معمار ماریو بوتا به پایان رسید  احیای خانه اپرای لا اسکالا در نتیجه یک نیاز عملی بود. فضاهای قدیمی علاوه بر کیفیت فضایی مکان و توانایی آن در ایجاد اتاق برای خدمات و عملکردهای جدید ، نمی تواند تمام نیازهای یک تئاتر فنی جدید معاصر را تأمین کند.

بنا

استفاده مجدد از فضاها با تغییر در روابط بین فضایی مناطقی که دارای عملکردهای مشابه هستند ، با تغییر عملکرد برخی از فضاها به دست آمد ،

بنابراین روند حفاظت به شرح زیر بود:

1.برای بازگرداندن سقف اصلی تئاتر و حذف آخرین موارد اضافه شده از پارتیشن ها و دیوارها ، سقف های ساختمان تخریب شده است ، که در هنگام بازسازی قبلی اضافه شده است. افزودن فضاهای جدید ، شکل بیضوی ، که شامل فضاهای آموزش و اتاق برای تعویض است.

و کادر فنی تئاتر را آماده کنید. سکوی اصلی تئاتر علاوه بر گسترش منطقه پشت صحنه ، گسترش یافته است.

2.افزودن فضاهای جدید در زیر سطح زمین ، که فضای اضافی را فراهم می کند ، مانند فضای کوره.

3. تعویض اعضای کادر ، اتاق های آموزش و بلوک جدید بیضی ، اگرچه فضای اصلی تئاتر به عنوان منطقه باقی مانده است شکل مشابهی از جرم قبلی. مواد انتخاب شده برای ظروف خارجی شامل اندازه کوچکی از سنگ است

4. و میله های افقی در امتداد نمای خارجی برای تحقق بخشیدن به جنبه های بیانگر طراحی اصلی خانه اپرا. در نمای اصلی هیچگونه اختلالی ایجاد نشده است بلکه فقط با افزودن جدید تحت تأثیر قرار گرفته است . طرح پیشنهادی حفاظت متمرکز بر توانبخشی تئاتر اصلی ، سکوی ارائه و سیستم جدید خدمات است.توصیه میکنم طراحی در معماری را بخوانید

ماریو بوتا از فضاهای تئاتر موجود برای استفاده بهتر از عملکردهای خود ، افزایش به موقع بودن ساختمان و افزایش ارزش سرمایه گذاری آن با توجه به سبک معماری قدیمی ساختمان استفاده مجدد کرد.

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

نتیجه گیری از این مطالعه { بازسازی بناهای قدیمی }می تواند در چندین نکته به شرح زیر خلاصه شود:

1. روش تحقیق به عنوان مبنای هر نوع اقدامات حفاظتی در عراق یا هر کشور دیگر ، اعم از بازسازی یا احیای مجدد (جدول پیشنهادی 1 شامل تمام شاخص ها به عنوان یک ابزار اندازه گیری است) قابل استفاده است. این روش محدود به حفظ میراث معماری و حفظ ساختمانها به گونه ای است که با توجه به رعایت اصول خصوصیات معماری ، بر هویت معماری و سبک اصیل آن تأثیر نگذارد.

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

 

2. در اجرای فرایند حفاظت ، در رعایت اصول و خصوصیات معماری مانند محافظت از سبک معماری ، استفاده از مواد اولیه قدیمی ، رنگ ها( نقش رنگ در معماری ) ، مقیاس انسانی ، تحول ، وحدت ، تعادل و هارمونی این امر به این دلیل است که کشورهای بین المللی از نظر سطح فرهنگی و آگاهی نسبت به روند حفاظت از معماری متفاوت هستند.

کشورهای پیشرفته استراتژی ها ، سیاست ها و برنامه هایی را برای هدایت روند حفاظت اتخاذ کردند که انتقال و اجرای آن برای کشور های در حال توسعه مشکل است ، همانطور که در مدل ها می بینیم.

3. کشف نقاط ضعف و قوت پروژه های حفاظتی در کشورهای پیشرفته و تمرکز بر تحلیل و ارزیابی آنها: این امر به تولید بهترین رویکردها در روند حفظ میراث معماری محلی ما کمک می کند.

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

 

4- تحریف سبک معماری بناهای تاریخی و میراثی ، همانطور که در مسجد جامع و دیگر بناها در سلیمانیه حاصل چندین عامل است. این عوامل عبارتند از فقدان قانون یا قوانین خاص ،

ارتباط ضعیف با نهادهای شناخته شده در سطح بین المللی ، استانداردهای نامناسب مرمت در بخشهای حفاظت معماری ، سیستم شل تحریم ها برای محدود کردن سواستفاده ها در بناهای تاریخی و عدم وجود تلاش های حرفه ای برای حفاظت از معماری. این امر منجر به عدم وجود هیچ گونه تلاش موفقیت آمیزی برای نگهداری در سلیمانیه در مقایسه با سایر موارد شد.

5.. اتكای نهایی به پرسنل غیرمتخصص ، غیر ماهر و آموزش ندیده از معماران ، مهندسان ، مدیران پروژه ، كارشناسان فنی و كار منجر به تخریب هویت ظریف معماری و ویژگیهای تاریخی بناهای میراثی می شود.

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

 

6. این مطالعه استفاده مجدد از مواد اصلی سازه را در بازسازی همه موارد به روش های مختلف نشان می دهد.

7. علاقه به میراث معماری در دستیابی به اصالت و ارزشهای فرهنگی ، حفظ داده های میراث را یکی از اهداف اصلی استراتژیک قرار می دهد ، برنامه ریزی شده برای اجرا از طریق چشم انداز روشن ، مبتنی بر مدیریت علمی ، و استفاده از روش با توجه به خصوصیات معماری

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

8- توسعه برنامه ريزي براي بهترين فرآيند حفاظت از ساختمانهاي با ارزش را مي توان بر اساس موارد زير تقسيم بندي كرد:

• ارزيابي ساختمان (ارزش تاريخي ، هنري و عملكردي)

• مستندات (ساخت ، طراحي و خدمات) •

تعيين اهداف و اهداف توسعه ( حفظ نشانه ها ، توسعه ، سود مالی ، بهبود محیط شهروندان)

• تعیین معیارهای داد و ستد (هزینه ، صندوق ، محل ، روش ، شرایط ساختمان ، جمعیت اطراف ، ساخت و ساز و عملکرد)

• تعیین سطح درآمد

• انتخاب حفاظت اصول و ویژگی ها

• ارزیابی گزینه ها

• تجزیه و تحلیل گزینه ها براساس معیارهای عینی

• ارزیابی گزینه ها و انتخاب گزینه های مناسب

• اجرای بهترین فرآیند حفاظت

بازسازی بناهای قدیمی

بازسازی بناهای قدیمی

 

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در ما

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :
    0